Klukovské vzpomínky 627
V Glasgow se sešli mudrcové světa a diskutovali o tom, kterak musíme zachránit zeměkouli. Pro jistotu tam každý přiletěl svým tryskáčem…

Samozřejmě, že se snažím třídit odpady, olej v autech měním v servisu a nevypouštím ho do kanalizace. To všechno dělám, protože jsem myslící člověk a mám přírodu rád. Když ale poslouchám výmysly ekoteroristů, jak by bylo nejlepší vrátit se do jeskyní, nespotřebovávat elektrickou energii, netopit, nesvítit, nestačím se divit. Používají počítače, mobily a bez dobíjení těchto spotřebičů a jejich následném vypnutí, by se jim zhroutila jejich krystalická mřížka.

Elektromobily používají baterie. Vyrábí se z valné většiny v Číně. Všechny automobilky by měly přejít na elektrická auta. Motoristické časopisy spíše připomínají věstník ČEZu, než odborný časopis o automobilech. Výroba baterií pro elektroauta je silně neekologická, a protože Čína má na tuto blbost monopol, velmi na tom vydělává. Nikdo z ekoteroristů se už nezabývá tím, že Čína má svět v hrsti. Jen hrozí pěstičkami, jak musíme jezdit na elektriku. Tato doba dává zelenou takovým magorům jako je šílená Greta Thunberg, kterou před sebou tlačí její tatíček a vydělává na jejích rozhovorech, kde plácá nesmysly a nadává všem. A puberťáci jí to žerou! A „zachraňují“ planetu tím, že nechodí v pátek do školy. To, že používají počítače a iphony, to je v pořádku. Gréta a jí podobní prosazují zákaz „uchošťourů“ protože jsou na plastových tyčinkách. Prosazují zákaz brček na pití. Ano brčka, tím fakt ušetříme přírodu. Všem těmto „expertům“ bych dal papírová brčka, která se po namočení do limonády rozlepí. Zažil jsem to s mými vnoučaty. To může vymyslet jen idiot!

Gréta jela vynadat všem politikům do New Yorku plachetnicí, je přeci „zelená“! Protože by tam nebyla včas a všichni se na ni těšili, tak plachetnice nejela na plachty, ale na motory! Tým novinářů tam letěl několika letadly. Prostě podvod, jako vše, co se kolem této dívenky děje. Tam místo toho, aby ji posadili do kbelíku s ledovou vodou, ji poslouchali, jak jim nadává. Pustili by mě na zasedání OSN, nebo vás? Rozhodně nikoliv. Jak se tam ona dostala? A proč ji okamžitě nevyhodili? Opět podvod!

Určitě jste někdy jeli po dálnici, jedno které. Evropu křižují kamióny sem tam a nikomu to nevadí. Tady ekoteroristi neřvou. V USA naloží návěsy na vlaky a ty je převezou na místo určení a tam si je trucky připnou a jedou dál. Netáhnou je přes celé státy! V Evropě jsou dálnice kamióny ucpané. Ale brčka to vyřeší!

Když jsem pracoval v Thajsku, viděl jsem, jak denně buldozéry valí do moře haldy odpadků. Totéž je v Indonesii, Číně, ve Vietnamu. Že nejede Gréta vřískat tam? Ale my to zachráníme uchošťoury!

Nějaký mudrc v Evropě vymyslel „downsizink“ tj., že se nebudou vyrábět auta s velkým obsahem, protože produkují víc škodlivin. Za komunistů se tady prodával Fiat 125P. Auto s obsahem 1300 ccm žralo víc, než auto s obsahem 1500 ccm. Jednoduché, slabší motor se musí točit víc, aby utáhl těžkou karoserii. V současnosti se vyrábí nesmyslná auta s tříválcovými motory. Rozhodně nejsou ekologičtější, než čtyřválcové dvoulitry. Jedu si s mým osmiválcem předepsaných 130 km/h. Cruise control zapnutý, motor má stále stejné otáčky. Předjede mě stříbrný koncernový zázrak, pokud možno na plné čáře a bez blinkru. „Mámo, vidělas, to jsme mu to dali!“ Jenže já jedu 130km/h kopec nekopec, ale tři hemelky se začnou v kopci třást, řidič musí podřadit, aby to jelo aspoň šedesát. Motor kvílí a nejede. Chrlí mraky CO2, ale to nevadí, je to podle EU. To postrádá zcela logiku. Ford dal do posledního Mondea tříválcový litrový motor s dvěma turby. Kupodivu takovou blbost nikdo nekupoval. Kamarád, novinář přes auta tvrdil, že to jede. No jo, jede, ale ten motor odejde po padesáti tisících kilometrech. Kde je ekologie, když se musí vyhodit?

Vypadá to, že mudrcové odsoudí Evropu k návratu do jeskyně a v Asii a v Africe budou dál klidně chrlit miliony tun jedů do vzduchu aby mohli vyrábět akumulátory pro všespasitelná elektro auta!

Praha, 4. 11. 2021